FAQ | Szukaj | Użytkownicy | Grupy | Rejestracja Profil | Zaloguj 

Poprzedni temat «» Następny temat
obrotomierz
Autor Wiadomość
cien1210 


Wiek: 30
Dołączył: 01 Maj 2011
Posty: 12
Wysłany: 2011-05-31, 12:24   obrotomierz

siema


mam takie pytanko
posiadam 2 liczniki od poloneza i chciał bym do siebie wsadzić obrotek czyli do cc 700
gdzie to podłączyć, co przerobić i czy wogole to bedzie dobrze pokazywało <oczko>

?? ???
 
 
 
kazuja 


Wiek: 36
Dołączył: 20 Lip 2009
Posty: 329
Wysłany: 2011-05-31, 13:57   

watpie bo w 900 byl problem z tego co pamietam ale potrafili zdzialac cuda...
_________________
Było cc jest BMW e36 a bedzie BMW....
 
 
BoChen 
gatunek na wymarciu


Wiek: 36
Dołączył: 26 Lut 2008
Posty: 616
Skąd: ETM
Wysłany: 2011-05-31, 14:06   

przede wszystkim obrotek do 700 musi być do 2 cylindrów, a polonez ma 4 cylindry?
_________________
Jeśli samochód nie sprawia przyjemności, to nie można go określić tym mianem.
 
 
 
jasko90 


Wiek: 33
Dołączył: 08 Maj 2009
Posty: 178
Skąd: Tomaszów Maz.
Wysłany: 2011-05-31, 14:41   

kazuja, ja miałem zegary od sportasia i wsio działało ;)
_________________
Był: /F/I/A/T/ CC 900 Seria Look
Był: /F/I/A/T/ Tipo 1.4 B+LPG
Był: RENAULT 19 1.8s B+LPG

Jest: Mercedes W124 E250 diesel
 
 
 
cien1210 


Wiek: 30
Dołączył: 01 Maj 2011
Posty: 12
Wysłany: 2011-05-31, 14:51   

BoChen napisał/a:
do 2 cylindrów, a polonez ma 4 cylindry?




no tak polonez ma 4 cylindry ale z tego co wyczytałem to że coś tam sie zmienia i bedzie dobrze ale gdzie go podłączyć ?
 
 
 
jasko90 


Wiek: 33
Dołączył: 08 Maj 2009
Posty: 178
Skąd: Tomaszów Maz.
Wysłany: 2011-05-31, 14:58   

do cewki chyba ale dokładnie Ci nie powiem co i jak
_________________
Był: /F/I/A/T/ CC 900 Seria Look
Był: /F/I/A/T/ Tipo 1.4 B+LPG
Był: RENAULT 19 1.8s B+LPG

Jest: Mercedes W124 E250 diesel
 
 
 
Yelen 
sprzedawczyk


Wiek: 35
Dołączył: 27 Lut 2008
Posty: 397
Wysłany: 2011-05-31, 15:38   

podlacza sie pod przekaznik pompy paliwa w sc stopka 85 bodajze wtedy beda wlasciwe obroty
_________________
targam z buta
 
 
 
BoChen 
gatunek na wymarciu


Wiek: 36
Dołączył: 26 Lut 2008
Posty: 616
Skąd: ETM
Wysłany: 2011-05-31, 17:13   

w 700 nie jest chyba tak łatwo...
_________________
Jeśli samochód nie sprawia przyjemności, to nie można go określić tym mianem.
 
 
 
BoChen 
gatunek na wymarciu


Wiek: 36
Dołączył: 26 Lut 2008
Posty: 616
Skąd: ETM
Wysłany: 2011-05-31, 17:14   

http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic195152.html
_________________
Jeśli samochód nie sprawia przyjemności, to nie można go określić tym mianem.
 
 
 
cien1210 


Wiek: 30
Dołączył: 01 Maj 2011
Posty: 12
Wysłany: 2011-05-31, 18:29   

Jutro zaczynam się z tym bawić jak coś wyjdzie o się pochwale :)
 
 
 
cien1210 


Wiek: 30
Dołączył: 01 Maj 2011
Posty: 12
Wysłany: 2011-05-31, 20:15   

i teraz pytanko obrotek leży i zastanawiam się gdzie tu podłączyć jakieś kabelki ?



 
 
 
Luis
[Usunięty]

Wysłany: 2011-11-01, 11:42   

jak chcesz to mam obrotomierz ze skody rapid ;D i mogę Ci go przerobić na dwa gary albo sprzedać obrotomierz diodowy ze 126p ze wskaźnikiem napięcia akumulatora:)

 
 
grabol 


Wiek: 36
Dołączył: 17 Sie 2010
Posty: 60
Skąd: Opoczno
Wysłany: 2011-11-01, 14:06   

a przerobisz go pod podwójną cewkę ?? ;D
_________________
www.fiatuno.pl
 
 
 
Luis
[Usunięty]

Wysłany: 2011-11-01, 14:45   

wtedy podpinasz nie pod cewkę tylko pod któryś pin w komputerze, ale który to nie wiem ;D trzeba było by poczytać o tym ;)
 
 
kubik1989 
Opony i akumulatory


Wiek: 34
Dołączył: 08 Lis 2008
Posty: 597
Skąd: EPI
Wysłany: 2011-11-01, 14:59   

pin 85 (chyba, bo z pamięci)
_________________
promotopony.pl
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template Tuning v.0.4 created by CMP :: Theme based on info-tuning.com

Strona wygenerowana w 0,06 sekundy. Zapytań do SQL: 12